///M Skrevet Mai 29, 2004 Share Skrevet Mai 29, 2004 Kjørte idag merka at den gikk helt ned til 7000rpm... den pleier ikke å gå full egentlig da, eller hva, jeg er nesten bomsikker på at jeg har aldri har fått den helt på 7000rpm helt til idag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 29, 2004 Share Skrevet Mai 29, 2004 Skal vel være sperra på 6250 eller noe. Rart om det skulle endre seg sånn "over natta". Chippa kanskje? Var det du som fikk bytta motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 30, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2004 Nei ikke noe chipping, ikke noe bytting av motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Mai 30, 2004 Share Skrevet Mai 30, 2004 Det var jeg som byttet motor og snart bilen ååå. Bilen er i verkstedet igjen, altid ett eller anen med bilen og fettern som pleier å bruke den. Istad så kjørte han ute kjøleveske og nå uten motor olje og et eller anenn i motorn har skjært seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 30, 2004 Share Skrevet Mai 30, 2004 Istad så kjørte han ute kjøleveske og nå uten motor olje og et eller anenn i motorn har skjært seg. Fatter ikke hvordan dere klarer det jeg. Stakkars bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Mai 31, 2004 Share Skrevet Mai 31, 2004 DERE? NOT ME Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2004 ahahahhahahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 1, 2004 Share Skrevet Juni 1, 2004 Bmw elsker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 6, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå