muller33 Skrevet Mai 31, 2004 Share Skrevet Mai 31, 2004 Noen som vet hvordan jeg får skiftet språk på kjørecomputeren står i en E34 88mod 530 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 31, 2004 Share Skrevet Mai 31, 2004 Se her: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?p=1869 Tror det skal være samme prosedyren for E34. Men legg merke til det jeg har skrevet nederst med at det kanskje ikke ligger inne flere språk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muller33 Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2004 Takk for tipset, skal prøve det i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimer Skrevet Juni 6, 2004 Share Skrevet Juni 6, 2004 på min e34 må jeg holde den knappen ved turtelleren inne i ca 10-20 sekunder mens tenninga står på. (samme knapp man tar check control på) Da kommer det opp i kjørecomputeren et nytt språk. Visst jeg vil ha ett annet språk da, må jeg gjenta prosedyren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå