Breitling Skrevet Mai 31, 2004 Share Skrevet Mai 31, 2004 Hvor får jeg kjøpt dette vidunderlige dempingsmaterialet??? Vet det er dyrt men verdt hver eneste krone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2004 Tusen takk alle som ikke hjalp Men jeg har funnet det nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 11, 2004 Share Skrevet Juni 11, 2004 Flott for deg, men ikke like flott for oss andre siden du ikke deler din nyervervede kunnskap... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2004 hehe, fortjente vel den ja Narvik Bilstereosenter forhandler dette, send meg en pm hvis noen er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 16, 2004 Share Skrevet Juni 16, 2004 hva er brown bread for no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2004 Det er et dempemateriale hovedsakelig laget for å dempe resonanser/støy fra karosseriet for å få et mere optimalt lydmessig resultat av din installasjon. Er 3mm tykt og består hovedsaklig av en type asfalt. Kan legge det hvor du måtte ønske i bilen da det er veldig flexibelt (brukes ofte for å dempe vibrasjoner i dører,hjulbrønner, hattehylle og gulv). Festes med lim som ligger på undersiden av selve matten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå