Gunnar Skrevet Juni 4, 2004 Share Skrevet Juni 4, 2004 Endelig bilder av en umaskert M5 i trafikken - og ikke i sølv! Ser jammen bra ut i rødt også. Gleder meg virkelig til å se (og høre!) en slik i virkeligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 4, 2004 Share Skrevet Juni 4, 2004 Den hadde virkelig kledd en mørkeblå farge også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 4, 2004 Share Skrevet Juni 4, 2004 Den hadde virkelig kledd en mørkeblå farge også ! Eller i sort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 4, 2004 Share Skrevet Juni 4, 2004 Må si jeg liker den fonten til m5'en, ser liksom litt sinna ut med de lyktene og grillen... rå bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gizle Skrevet Juni 5, 2004 Share Skrevet Juni 5, 2004 Lurer på hvordan motoren lyder når den angivelig skal passere 9000rpm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///BMW/// Skrevet Juni 5, 2004 Share Skrevet Juni 5, 2004 likte fronten jeg å den hadde blitt tøff med noen nye felger men, noen som vet info om hestekrefter osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Juni 5, 2004 Share Skrevet Juni 5, 2004 Meget pen bil ja. Men er noe rart med frontvinduet. Ser så utrolig stort og dumt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 5, 2004 Share Skrevet Juni 5, 2004 det er vel en V10 med 500 hester under panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juni 5, 2004 Share Skrevet Juni 5, 2004 Heftig bil ass,hadde ønsket meg en sånnen i CSL sølvgrå eller sort farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 5, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2004 Meget pen bil ja. Men er noe rart med frontvinduet. Ser så utrolig stort og dumt ut Hmm? Synes frontvinduet ser rimelig normalt ut jeg. Skulle jeg klage på noe hadde det blitt andre ting enn frontvinduet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autozentrum Skrevet Juni 13, 2004 Share Skrevet Juni 13, 2004 vet noen hva M5'n vil koste??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autozentrum Skrevet Juni 13, 2004 Share Skrevet Juni 13, 2004 er vel 1,8 mill tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juni 15, 2004 Share Skrevet Juni 15, 2004 er vel 1,8 mill tror jeg Tjaa ca fra 1,6mill til 1,8mill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 15, 2004 Share Skrevet Juni 15, 2004 vet noen hva M5'n vil koste??? tenkt å kjøpe eller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autozentrum Skrevet Juni 20, 2004 Share Skrevet Juni 20, 2004 har lyst, men koster flesk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå