Kjell Arne Skrevet Juni 5, 2004 Share Skrevet Juni 5, 2004 Hallo der ute, er det noen som har peiling og adresser på hvor jeg kan få kjøpt meg skikkelig senkesett til min bil? mener å ha hørt at sachs skal være bra??? På forhånd takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 5, 2004 Share Skrevet Juni 5, 2004 Skal du ha både fjærer og dempere? Sachs er sikkert ok, men skulle jeg kjøpt selv hadde jeg nok gått for Eibach, Bilstein eller H&R. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juni 5, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2004 Ja jeg skal ha både fjærer og dempere,Eibach har jeg ikke noe kjennskap til men hvis du kan anbefale de så vil jeg sjekke det opp,har du peiling på hvem som forhandler de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 5, 2004 Share Skrevet Juni 5, 2004 Powerzone har H&R-senkefjærer til din bil (men de har veldig dårlig rykte mtp leveringstid). Auto-Trio har helt sikkert komplette Bilstein-kit til din bil (Bilstein blir regnet som veldig bra, og koster gjerne deretter også). Se link til Auto-Trio under Deler til høyre. RING de. Ikke mail. Eibach blir også regnet som bra, men vet ikke hvem som forhandler det. Tror kanskje Autopower har Eibach. Link under "Tuning/Chip"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remy Sandvik Skrevet Juni 5, 2004 Share Skrevet Juni 5, 2004 Hellanor er hovedimportør av eibach her i norge! Hvis du kombinerer eibach fjærer med bilstein støtdempere så tror jeg du får et knallbra oppsett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 6, 2004 Share Skrevet Juni 6, 2004 Jeg har også tro på at Eibach fjærer og bilstein dempere blir bra på en E39. Vil du ha et litt stivere oppsett går du for H&R fjærer + Bilstein dempere, H&R er generelt litt stivere enn Eibach. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juni 6, 2004 Share Skrevet Juni 6, 2004 kjøp senkesett hos gs bildeler du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juni 6, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2004 Takk for mange gode svar!!! Jeg reiser offshore på tirsdag så etter 14 dager så har jeg nok bestemt meg,ja jeg vil ha en stivere bil og det skal bli snadder!!! Takk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå