Plutooo Skrevet Juni 5, 2004 Share Skrevet Juni 5, 2004 Jeg har en 318is Coupe 94 mod. Jeg vil senke bilen. Hilket senkesett burde jeg kjøpe, og hvor mye bør jeg senke den. Ser at en får senkesett fra 15/80 til 15/30. Å senke bilen med et senkesett 40/40 har jeg spekulert på, med blir det ikke litt mye med 40 mm bak. Har 17x9 felger bak med 235/40 dekk. Dekkene vil ikke ta bortig hjulbuene?? Noen som har bildet av bilen sin med 40/40? Takker for svar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juni 5, 2004 Share Skrevet Juni 5, 2004 eg ha villa senka bilen 60 fram å 40 bak det hadde vært mest kult... mvh fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet Juni 5, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2004 har du bilde av en bil som er senket 60f 40b? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juni 5, 2004 Share Skrevet Juni 5, 2004 eg ska sjå om eg finn det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juni 5, 2004 Share Skrevet Juni 5, 2004 http://lars.gfxdesigners.com/Bilmodding ... id=senking deinne bilen e senka 60-40 http://www.norskbildelsenter.no/aapenda ... 024_61.jpg deinne bilen også, men det er jo ingen bimmere men eg lover deg at det blir fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet Juni 5, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2004 Er ikke i tvil om at det ville bli fint. Men er redd det blir litt mye, skulle ha sett en bmw med denne senkingem... Får vel bare lete videre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 5, 2004 Share Skrevet Juni 5, 2004 Vet du hvilket innpress det er på felgene dine? Har du høyt nok innpress (rundt ET 40mm) kan du fint senke 40 og kanskje 60mm bak uten at hjulene tar i skjermen. Visst du senker en E36 litt mere foran enn bak, f.eks 60/40mm vil hjulene stå ganske likt i hjulbuene. Dette p.g.a at hjulbuene bak er lavere enn foran. Se på en orginal bil så ser du hva jeg mener. Jeg synest det er fint med E36 som er senket like mye foran som bak, mulig jeg er litt lei tyskerstuket" som har vært på moten de siste årene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///BMW/// Skrevet Juni 5, 2004 Share Skrevet Juni 5, 2004 eg ha villa senka bilen 60 fram å 40 bak det hadde vært mest kult... mvh fredrik enig... tøffest med mest senka fram. tror du får 60/40 senking uten nye dempere men at det holder å bare bytte fjærene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 5, 2004 Share Skrevet Juni 5, 2004 Det er alltid en fordel å bytte demperene også når du senker en bil. Orginaldemperene er for myke for senkefjærene og du vil få en "sprettballeffekt" i fjæringen på bilen. Det er også stor sjanse for at de gamle orginaldemperene vil ryke etter kort tid når du har satt på senkefjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 6, 2004 Share Skrevet Juni 6, 2004 Min forrige E36 IS Coupe var senket 60-40 med 18" felger. Her er ett bilde av den. På den hadde jeg kortere dempere men jeg prøvde også med orginale dempere uten å merke noen stor forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juni 6, 2004 Share Skrevet Juni 6, 2004 pen bil,, hvilken bil har du nå da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 6, 2004 Share Skrevet Juni 6, 2004 Nå har jeg denne : http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juni 6, 2004 Share Skrevet Juni 6, 2004 meget meget fin bil du har,, pent anlegg ,, ves du ska selg dn en gong ta kontakt med meg ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet Juni 6, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2004 Har du flere bilder av din gamle bmw P.I.B? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå