Peoplez Skrevet Juni 6, 2004 Share Skrevet Juni 6, 2004 hei, hva synst dere om compact utgaven ? eg lurer på å kjøpe en: dere finner den her: http://www.finn.no/finn/car/object?id=4 ... s=26&rub=2 hva synst dere?, visst eg skal ha den skal eg style den , på verkstedet før eg tar den med hjem:) noen som har noe synspunkt? er jo litt spesiell "rompe" Svar Kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 6, 2004 Share Skrevet Juni 6, 2004 hei, hva synst dere om compact utgaven ? eg lurer på å kjøpe en: dere finner den her: Hvor? Jeg har en 1995mod. Compact og stortrives med den. Er det noe du spesielt du lurer på så bare spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 7, 2004 Share Skrevet Juni 7, 2004 Tjah. Knallfarge på interiøret, men ser grei ut ellers. Er ikke spesielt glad i compact jeg, men synes de kan bli ålreit om man gjør litt småting med de. Ser at den du vurderer har en bakrutespoiler, og det tar seg ganske bra ut på compactene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 7, 2004 Share Skrevet Juni 7, 2004 Kom tilfeldigvis over en compact med fin spoiler: Synes den der ser ganske bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjusen Skrevet Juni 9, 2004 Share Skrevet Juni 9, 2004 Heisann for det første heter den ikke 318is compact, men 318ti compact:p men samma det... jeg skal selge min 318ti compact grunnet leilighetkjøp. Denne er helt svart og meget pen. Det er en 95modell som har gått 150.000km og prisant er 100-109 tusen. Den har full lumma styling (front spoiler, hekk, spoiler, bakrutespoiler,sideskjørt, effektpotte osv osv) Bilen er helt svart og jeg synes den er kjempe fin. Det er alu-felger både på vinter og sommer hjula Sommer hjula er helt nye og tre av vinterdekka er helt nye. Det siste vinterdekket må kjøpes da jeg punkterte rett før sommern i år og bare kasta på ett utslitt dekk så lenge. Er du intr. ? så bare å si fra så kan jeg gi deg mer info osv. mvh Marius:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Juni 12, 2004 Share Skrevet Juni 12, 2004 Så ut som en corrado jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå