stensheim Skrevet Juni 7, 2004 Share Skrevet Juni 7, 2004 hei,jeg ønsker å legge ut bilder av bimmern min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 7, 2004 Share Skrevet Juni 7, 2004 Er allerede en post for det du spør etter stensheim.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 7, 2004 Share Skrevet Juni 7, 2004 Er en egen tråd for det, ja. Dessuten har du jo hatt galleri her i evigheter. På side 6 i galleriet... Direktelink: http://www.bmwguiden.no/album/?id=stensheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 7, 2004 Share Skrevet Juni 7, 2004 Forsøkte forresten å svare på mailen du sendte om samme tema. Til orientering så fikk jeg feilmelding på adressen du sendte fra... Failed to deliver to 'hastensh@c2i.net' SMTP module(domain old.swip.net) reports: host old.swip.net says: 550 Invalid recipient: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2004 e har addr bimmern@c2i.net, hvorfor det kom fram hastensh@c2i.net vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 8, 2004 Share Skrevet Juni 8, 2004 Message-ID: <000801c44c95$e88317c0$4879d8c1@dell> From: [sensurerte dette hvis du ikke vil ha navnet på nett] To: Subject: bilder Date: Mon, 7 Jun 2004 15:47:00 +0200 Som du ser sender du fra den adressen, så når folk tar "Reply" eller "Svar" svarer de til den adressen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå