Kure Skrevet Juni 7, 2004 Share Skrevet Juni 7, 2004 Skulle sveise eksosanlegget til en kompis i helga. Joda skrudde av dritten og monterte det på benken. Skulle bare snu meg å dra frem mig apparatet mitt, men........ var det der det skulle... nei!!! Suppehuene hadde tatt med seg starthjelp apparatet mitt også. Var litt dårlig låst der ( er på gården til fattern), og han er av den ærlige sorten når det kommer til forsikringer. Så tapet ble: 1 stk Esab 150 amp mig, kostet ca 4000 kr med alt tilbehør 1 stk hjelpestart ( husker ikke merke), kostet ca 2000kr Pluss at jeg må erstatt en gassflaske fra Aga ca 3000-4000 kr %¤#&%&%¤¤%¤¤%#!!!!!!! Så er det noen som finner en gul Esab mig, men noe defekt trådmater( er reparert med en endeledds avtrekker som presser på materhjulene) og en rød hjelpestart med defekt ampere måler i Østfold ( Fredrikstad / Sarpsborg) området, så kan det vanke dusør...... Bare for å få tak i jævlene. På forhånd Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 7, 2004 Share Skrevet Juni 7, 2004 Forbanna idioter som ikke vet forskjell på ditt og mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 8, 2004 Share Skrevet Juni 8, 2004 Kjipt... Skjønner meg ikke på sånne folk, vi jobber og tjener penger og kjøper det vi vil ha, men så er det en eller annen %&&%/&)()som skal herpe alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå