Sperre Skrevet Juni 9, 2004 Share Skrevet Juni 9, 2004 Har hørt det skal komme nye skilt med norge flagget på nå ? Noen som vet fristen før de kommer med de nye skiltene ? Må bytte ut skiltene mine nå, ikke noe fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juni 9, 2004 Share Skrevet Juni 9, 2004 ring til biltilsynet du får kjøpt skiltene der nå...-.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2004 Skal ringe til biltilsynet i morgen den dag fordi de nye skiltene var stygge ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 9, 2004 Share Skrevet Juni 9, 2004 Hørte nettopp at lanseringen av de nye skiltene var utsatt til september! Gizle her på forumet skrev dette på et annet forum: Nys skilter i September, ikke i Juni! Fikk mail fra Biltrangsynet, der en av avdelingslederene som er ansvarlig for de nye skiltene, sier de ikke vil implementere de nye skiltene før i September. Men vet ikke om det er riktig. Det kan jo også være at det er individuelt fra distrikt til distrikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2004 OKei... Bestiller de i morgen uansett, tar ikke noen sjanser nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 9, 2004 Share Skrevet Juni 9, 2004 Du vil ikke ha de nye som kommer? Har de som er nå jeg også, fikk de i oktober. Vil se de nye på biler før jeg bestemmer meg for om de er fæle eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 22, 2004 Share Skrevet Juni 22, 2004 æ vil ha et sånn dær lite skilt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2004 Lite skilt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2004 Snakket med biltilsynet i går, de nye skiltene kom ikke før i Julii så jeg hbar enda god tid hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 22, 2004 Share Skrevet Juni 22, 2004 Du har VELDIG god tid, for de nye skiltene kommer tidligst i september: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... dNr=139958 Dersom de kommer i det hele tatt da: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... dNr=141364 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 22, 2004 Share Skrevet Juni 22, 2004 hva er det som er så spes med de nye skiltene... Digitale Hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2004 Det er sikkert smak og behag men jeg liker ikke de nye skiltene, er samme skiltene som EU-skiltene. Synes de gamle skiltene er mye finere ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 23, 2004 Share Skrevet Juni 23, 2004 Jeg synes de gamle skiltene, som ble tatt ut av bruk for et par år siden er penest jeg også. Dagens skilt er vanskelige å lese, mens de nye skiltene er lettere å lese, samt at det er planlagt å ha de norske flagget på blå bunn i venstre kant, slik EU-land har EU-flagget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 23, 2004 Share Skrevet Juni 23, 2004 noen som har bilde hvordan de ser ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå