Leonard Skrevet Juni 9, 2004 Share Skrevet Juni 9, 2004 Jeg har planer om å kjøpe baklykter med hviteblinklys fra GS. Der får du to muligheter: Med CC eller uten CC. CC = check controll. Er det en fordel å ha CC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 9, 2004 Share Skrevet Juni 9, 2004 Hvis du har check control trenger du lyktene med check control for å ikke konstant få beskjed om at pærene i baklyktene har gått. Hvis du ikke har CC funker lyktene uten CC helt fint. Hvis du lurer på hva check control er kan du lese her: http://www.bmwguiden.no/statisk.php?id=checkcontrol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2004 Hvis du har check control trenger du lyktene med check control for å ikke konstant få beskjed om at pærene i baklyktene har gått. Hvis du ikke har CC funker lyktene uten CC helt fint. Hvis du lurer på hva check control er kan du lese her: http://www.bmwguiden.no/statisk.php?id=checkcontrol takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet Juni 10, 2004 Share Skrevet Juni 10, 2004 Leste litt om denne chec controllen. Jeg monterte nylig nye baklykter på min 528ia... Her var det kun ytterplasten som skiftes, ikke braketten med pærene i.... Trodde det var vanlig at det kun var selve lykteglesset og ikke hele pakken som byttes....? Du kan vel trolig uansett bruke den orginale braketten som pærene står i og dermed er problemet løst?? RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2004 Leste litt om denne chec controllen. Jeg monterte nylig nye baklykter på min 528ia... Her var det kun ytterplasten som skiftes, ikke braketten med pærene i.... Trodde det var vanlig at det kun var selve lykteglesset og ikke hele pakken som byttes....?Du kan vel trolig uansett bruke den orginale braketten som pærene står i og dermed er problemet løst?? RCS Ja, skulle tro det var billigere å bare byttet ytterplasten... Jeg var å så på hvordan plasten var festet til braketten, det så det ut som om det var limt (temmelig) godt fast. Spørs om man får det av uten å ødelegge noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet Juni 10, 2004 Share Skrevet Juni 10, 2004 En ting er jo hvilke bil du har. Jeg har en e39 og der kommer bakstykket løst. Det er festet med en slags klipsfeste. Så de delene er helt fradelt... Jeg kan jo ha missforstått deg siden jeg ikke vet hvilke bil du har... RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///BMW/// Skrevet Juni 10, 2004 Share Skrevet Juni 10, 2004 Kjøretøy: 320i Coupe E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå