Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under banekjøringen på Voss i Mai dukket det opp et problem med clutchen min. Problemet arter seg slik at den slurer under girskift på høye turtall. Dvs. dersom jeg girer på la oss si 6500rpm holder motoren 6500rpm i det nye giret mens bilen bare diller avgårde. Bilen er ikke gått mer enn 110.000km så jeg skulle ikke tro at clutchen er utslitt ennå. Eller må jeg til med bytte? Og i så fall hvilken type må jeg bytte i dersom jeg planlegger å hive i en kompressor? (Har sendt en forespursel til gutta i Downing/Atlanta :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...