Sperre Skrevet Juni 14, 2004 Share Skrevet Juni 14, 2004 Har fått lagt inn nye bilder av bilen min nå etter hellakkeringen, ble veldig førnøyd med resultatet ! KJøpte nye lykter bak og nye blinklys fremme, må si det ble mye finere ! Det var verdt hver krone hehe... http://www.bmwguiden.no/modules.php?set_...=view_album.php&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 14, 2004 Share Skrevet Juni 14, 2004 Ble pent det. Hvilken farge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2004 Fargen heter Mauritius blå, en perlemor lakk. Blir lysere i solen med en mye finere glød enn de andre vanlig metallicfargene. Kostet en del men verdt det når resultatet ble slik. Blir mye bedre når jeg får på felgene å senkesettet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///BMW/// Skrevet Juni 15, 2004 Share Skrevet Juni 15, 2004 Ble dritrått!!! men blir enda bedre med felger da, hvilke felger skal du ha da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2004 Har bestillt SMC type O felger (17" 8,5") med 225 40 17 dekk, skal legge ut bilder når jeg får de på så kan du se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juni 15, 2004 Share Skrevet Juni 15, 2004 Ble fin den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Juni 16, 2004 Share Skrevet Juni 16, 2004 Ble bra der ja Har jo også mauritsius blå (dyp blå farge) på bilen min, syns det er en fin farge, men syns nå din bil er mye mer shinyere siden det er nylakk, men hva betalte du for hellakkering?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2004 Betalte 20 000. Dette inkluderte at de demonterte bilen, rettet ut bulker, sparklet, tok rusta, grunnet, lakket og så skal de polere en gang slik at det blir 100. Synes ikke det var så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå