hypolisot Skrevet Juni 17, 2004 Share Skrevet Juni 17, 2004 har en litt irriterende feil med at parklysene og grøftelysene ikkje kan brukes sammtidig. Lurer litt på hvor feilen kan være. Når eg kjøpte bilen var en bryter bytta , finst det en type brytere med nærlys/grøftelys og en med parklys/grøftelys?. Trolig er det vel en koblingsfeil en plass men hvor er dette kobla noen som vet? evt hvor bør en lete for og finne ett koblingsskjema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Juni 18, 2004 Share Skrevet Juni 18, 2004 Skal alltid være egen bryter for ekstra lys, slik som grøftelys/tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2004 har 2 brytere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madvision Skrevet Juni 19, 2004 Share Skrevet Juni 19, 2004 jcghm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 19, 2004 Share Skrevet Juni 19, 2004 har egene "knapper" til tåkelysene:) både en til framme og en til bake.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 19, 2004 Share Skrevet Juni 19, 2004 Kommer selvasgt hvordan dere kobler dette her. Jeg hadde liknende problem med min. men der funket ikke tåkelysene i det hele tatt. Fant etterhvert ut at de som hadde hatt bilen før hadde koblet feil nedi sikringsboksen (inne i bilen, de hadde snudd om på ledningen som førte til tåkelysene, komplisert) Jeg koblet om sånn at det ble riktig å skiftet bryter. da funket det. En kan koble slik at du kan ha f.eks bare tåkelysene, tåkelys sammen med nærlys eller parklys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 19, 2004 Share Skrevet Juni 19, 2004 Sperre: har du ikke "engle øyer" på bilden din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 19, 2004 Share Skrevet Juni 19, 2004 Naitsirk : har ikke det nei. Men skal kjøpe det etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 21, 2004 Share Skrevet Juni 21, 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juni 21, 2004 Share Skrevet Juni 21, 2004 eg har dt samme problem på min e 36 hva gjør man,, hvor finner man koblingskjema.. hva gjorde dere for å få det til å virkE??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 21, 2004 Share Skrevet Juni 21, 2004 thi hi hi.... mange som har det samme probmlemet... skal se om jeg finner koblings skjemaet når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2004 bra bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 22, 2004 Share Skrevet Juni 22, 2004 unskyld, æ glemte d helt av å sjekke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2004 *bump* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 25, 2004 Share Skrevet Juni 25, 2004 har mye å gjøre jobber om dagen, å er dau slitn når jeg er ferdig, skal se hva jeg finner i helga..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå