Bimer Skrevet Juni 19, 2004 Share Skrevet Juni 19, 2004 noen som vet om ett fett enderør som passer til 525i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remy Sandvik Skrevet Juni 19, 2004 Share Skrevet Juni 19, 2004 Er det E34? Hva mener du med fett? Dobble 3"? 5"? Skal det bare være enderør eller potte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimer Skrevet Juni 19, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2004 ja det er e34. Med dobble orginalt. 520 har enkelt, mens 525 dobbelt. Men de orginale ser jo helt tragisk ut. Med fett mener jeg ikke sånn 7" råne anlegg som høres ut som man kjører uten potte. Men noe som ser stilig ut. Jeg har aldri skiftet eller hatt noe med akkurat det å gjøre før, så er helt grønn Ikke har jeg sett noen like biler med noe heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Juni 20, 2004 Share Skrevet Juni 20, 2004 personlig så synes jeg pottene på denne er ganske pene.. http://pics.autodb.no/469/469695-bilde2-bmw2.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remy Sandvik Skrevet Juni 20, 2004 Share Skrevet Juni 20, 2004 Her er et bilde av gammelbilen min, det er en sebringpotte som du får fra gs bildeler(fin lyd)! Det er dobble kromma endestusser (vises ikke så godt på bildet)! BILDE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå