///M Skrevet Juni 21, 2004 Share Skrevet Juni 21, 2004 Har en Sony MP3 Spiller, 2 høytalere bak som er råe synes jeg, og en basskasse på 800watt hjemme, trenger da en forsterker, kan noen av dere anbefale en heftig en. Trenger vel ikke noe mer, eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 21, 2004 Share Skrevet Juni 21, 2004 ville hatt en egen forsterker til basskassen, og en annen en til de to høytalerne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juni 21, 2004 Share Skrevet Juni 21, 2004 hva skal du med anlegg i bilen aa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2004 Bruttern reiser til trondheim, skal faen meg ha heftige saker nå ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 21, 2004 Share Skrevet Juni 21, 2004 Skal du oppgradere anlegget da eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2004 Skal du oppgradere anlegget da eller ? Ja noe sånt ja... Skal montere basskasse bare, har jo spiller og høytalere. Jeg kjøpte basskassa mi for lenge siden av en kompis, tenkte kunne gjøre broren min glad og montere den i bilen, men nei da, han bare skreik han, BILEN ER IKKE ET DISKOTEK, DEN SKAL KJØRES MED IKKE DANSE I bla bla bla så ble den i rommet mitt da, så en dag kobla jeg den til pcen min, og det dunkaaaaaaa ass, men så kommer skrikende bruttern igjen og sier hvis du ikke skrur ned lyden nå så kaster jeg deg og basskassa i skauen så kan du spille så høyt du vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå