oddi Skrevet Juni 23, 2004 Share Skrevet Juni 23, 2004 Ser rundt omkring på bruktbil annonser at det står f.eks. BMW 320i Mtech. Hva vil dette egentlig si? At den er styla som en m serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 23, 2004 Share Skrevet Juni 23, 2004 Er ikke M-technic mye forskjellig utstyr som kan leveres i diverse pakker til biler da??Tror dette varierer fra bil til bil. Inne i bilen kan det være merker på seter,ratt og gearspaken o.l. Noen har skjørt og liste pakker utenpå og en del merker her og der. Sportsunderstellet har vell litt stivere og lavere fjærer med andre dempere. Er vell også litt kraftigere krengestag. Sikkert mye som jeg har glemt men det var da i hverfall noe ( hvis jeg ikke tar feil da?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juni 23, 2004 Share Skrevet Juni 23, 2004 Husk at M-Tech er et begrep som brukes ganske slepphendt i bruktbilannonser. Dette kan altså bety alt fra ettermontert M-girknott til full m-tech pakke som inkluderer støtfangere, tåkelys, sideskjørt, felger, sportsseter, sportsratt, spoiler etc.. Altså, har man kun 2 av disse tingene ettermontert kan man ikke kalle bilen for M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 23, 2004 Share Skrevet Juni 23, 2004 Jeg har aldri sett M-tech tåkelys! Hvordan ser de ut, og hvilke modeller finnes disse til? Er det forresten foran eller bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 23, 2004 Share Skrevet Juni 23, 2004 d står m-tech gravert på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juni 24, 2004 Share Skrevet Juni 24, 2004 Jeg har aldri sett M-tech tåkelys! Hvordan ser de ut, og hvilke modeller finnes disse til? Er det forresten foran eller bak? Joda, du har sikkert sett m-tech tåkelys. De ser foreksempel slik ut og passer til biler med m-tech fanger. Disse skal visstnok monteres foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 24, 2004 Share Skrevet Juni 24, 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 24, 2004 Share Skrevet Juni 24, 2004 Joda, du har sikkert sett m-tech tåkelys. De ser foreksempel slik ut og passer til biler med m-tech fanger. Ahhh.... E46 ja! E39 har vel også samme. My bad, beklager! Disse skal visstnok monteres foran. No shit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juni 25, 2004 Share Skrevet Juni 25, 2004 Disse skal visstnok monteres foran. No shit? Jo, shit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 25, 2004 Share Skrevet Juni 25, 2004 jaja.... shit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå