Gunnar Skrevet Juni 28, 2004 Share Skrevet Juni 28, 2004 Bensinprisene i det siste har jo vært rimelig høye, type 9.3 og oppover, gjerne 9.5. I går kjørte jeg forbi den lokale Jet-stasjonen og så at de hadde bensin til 8.49/literen. Siden det var 3-4 biler i kø der og jeg hadde halv tank gadd jeg ikke stoppe for å fylle. Tenkte prisene kanskje hadde rast litt, men nå kjørte jeg forbi Jet-stasjonen igjen på vei hjem fra skolen, og nå var plutselig bensinprisen 9.70... Hva er det som foregår egentlig? Makan til jojo-greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 28, 2004 Share Skrevet Juni 28, 2004 Er sånne jojo greier når det gjelder bensinprisene her hvor jeg bor også. Opp Ned Opp Ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2004 Litt er vel normalt, sånn 10-20 øre fra dag til dag, men 1.51 i forskjell på under 24 timer... Tullegreier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juni 28, 2004 Share Skrevet Juni 28, 2004 ikke noko å klage over hr eg bor koster bensin prisen ca 10 kroner nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 28, 2004 Share Skrevet Juni 28, 2004 Problemet er at det er uro i rundt om verden, irkaere og andre opprørere sprenger oljebrønnene til oljeselskapene... derfor den blir så dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Juni 28, 2004 Share Skrevet Juni 28, 2004 Problemet er at det er uro i rundt om verden, irkaere og andre opprørere sprenger oljebrønnene til oljeselskapene... derfor den blir så dyr. Grunnen er våre grådige myndigheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juni 28, 2004 Share Skrevet Juni 28, 2004 alt er dein helvetes staten sin feil STATEN = DE STØRSTE SVINDLERNE I VERDEN ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 28, 2004 Share Skrevet Juni 28, 2004 Staten? Hvem er staten? Jo, staten det er oss - folket det. Hvis du derimot mener de som styrer landet, så kalles det myndighetene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 28, 2004 Share Skrevet Juni 28, 2004 Huff.. Ikke nevn ordet bensin, fylte på full tank når jeg skulle til sverige 2uker siden, klarte å bruke ca 35liter, KUNNE JEG IKKE KJØRT PENT....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Juni 28, 2004 Share Skrevet Juni 28, 2004 Selvfølgelig kunne du ha kjørt pent men da hadde jo hele gøyen vært borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 28, 2004 Share Skrevet Juni 28, 2004 Selvfølgelig kunne du ha kjørt pent men da hadde jo hele gøyen vært borte HeHe Skjønner tegningen Møtes ute på veien endag.... Hvilken bil har du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 28, 2004 Share Skrevet Juni 28, 2004 så avataren din nå, er den din??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Juni 28, 2004 Share Skrevet Juni 28, 2004 Den på grønne avataren, 318iA Touring 1994 mod. helt topp mangler bare noen FÅ hester http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 28, 2004 Share Skrevet Juni 28, 2004 Eh.. Forresten hvor gammel er du, jeg så en eldre mann ved bilen på et bilde. Er det deg?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Juni 28, 2004 Share Skrevet Juni 28, 2004 Eldre i min beste alder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå