///M Skrevet Juni 28, 2004 Share Skrevet Juni 28, 2004 fikk lyst til å dele en side med dere, det er internett radio, spiller heftig trance,hardtrance, psy trance og masssse annet.. må høres.... hvis dere hører på sånt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 29, 2004 Share Skrevet Juni 29, 2004 tnx. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2004 Uff Hørte nettopp en brutal sang.. Dj Session One-No Gravity Remix, den måååå høres..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 29, 2004 Share Skrevet Juni 29, 2004 Digitally Imported er fett, ja! Men et lite tips - www.di.fm er en litt enklere adresse... Foretrekker forøvrig trance og vocal trance, men er litt kjipt nå som man må betale for 128kbit+. 96kbit er akkurat litt lite. Og når man først er inne på nettradioer, de fleste vet vel at man kan høre NRK fra nrk.no, men da får man en spiller i et slikt teit popup-vindu. Jeg liker bedre å smelle en adresse inn i Winampen. http://media.hiof.no/ har mp3- og ogg-streamer av alle NRK-stasjonene i opp til og med 128kbit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2004 Nrk Mp3 blir kjedelig sammenlignet med hardtrance radioen på digitally. Men nrk mp3 hører jeg via mobilen når jeg ute og deler post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå