Rage-A Skrevet Juni 30, 2004 Share Skrevet Juni 30, 2004 Noen som har en M3 Hekksats liggende og slenge? Jeg trenger. Si ifra hvis dere har, kom gjerne med pris også Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 6, 2004 Share Skrevet Juli 6, 2004 Jeg har kun innsatsen liggendes. Altså ikke hele fangeren, men var vel ikke dette du var på utkikk etter? (Passer kun (uten modifikasjoner) i M3 fanger'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2004 Vil denne passe i original fangern jeg har nå? Bare ta ut den innsatsen som sitter der nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 7, 2004 Share Skrevet Juli 7, 2004 Viss du leser hva jeg skrev i mitt forrige inlegg, så står vel svaret der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2004 Evig sløv da jeg svarte på innlegget ditt. Men hvis den KUN passer til M3 bakfanger, så er den ikke av interesse.. Trenger en som passer rett i min originale fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet August 23, 2004 Forfatter Share Skrevet August 23, 2004 Ingen som har noe sånt liggende? Eller vet hvor jeg evt kan kjøpe denne til en fornuftig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet August 23, 2004 Forfatter Share Skrevet August 23, 2004 Fant ingenting der heller :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet August 23, 2004 Forfatter Share Skrevet August 23, 2004 Nope.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet August 27, 2004 Forfatter Share Skrevet August 27, 2004 Finner ingenting på bruktbilsidene. Hvor får jeg kjøpt denne ny da? Noen som vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 27, 2004 Share Skrevet August 27, 2004 www.motortechnik.no f-eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå