thraks Skrevet Juli 1, 2004 Skrevet Juli 1, 2004 Har kjøpt meg 525tds `97 mod. Med noen småe skjønnhetsfeil. Kan noen fortelle meg hva jeg skal gjøre når det er sår på dørsidene/trekkene? Kan man bruke lim eller får man kjøpt bøter til og bøte med. Kremgult.
thraks Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Skrevet Juli 2, 2004 Kan ta bilde senere,men det er som om noen har stukket f.eks en skistav i trekket.
Gunnar Skrevet Juli 2, 2004 Skrevet Juli 2, 2004 Jeg pleier alltid ta med meg skistavene inn i bilen. Det føles så lurt, liksom... Men kan ikke hjelpe deg annet enn å nevne at det finnes firmaer som kan fikse slikt. F.eks http://www.norteknikk-as.no/ utenfor Stavanger. De kan fikse mange skader utvendig uten lakkering, og fikser også svihull i stoffseter og slikt...
SE Skrevet Juli 2, 2004 Skrevet Juli 2, 2004 Jeg pleier alltid ta med meg skistavene inn i bilen. Det føles så lurt, liksom... Har du ikke sett alle de luringene som går tur med skistaver. Så mongo som det virker så kan det jo hende at de prestere å ta med seg stavene inn i bilen for å bruke de når de kjører.
318iAT Skrevet Juli 2, 2004 Skrevet Juli 2, 2004 Jeg har et i døren på E30 min også og tror at det er låsen på sikkerhetsselen som har lagt mellom dør og seterygg når døren ble lukket. Ttror det går å " sveise " skai, så det lar seg vel ordne på et vis.
thraks Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Skrevet Juli 2, 2004 No skal jeg ikke si at det er skistaver som har laget disse "merkene" for bilen har jeg importert i fra Tyskland.Det var et kontormøbelfirma som har hatt bilen tidligere.Så det er vel mere naturlig at det er div. kontormøbler som har laget disse. Men takk for tipsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå