Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg 525tds `97 mod. Med noen småe skjønnhetsfeil.

Kan noen fortelle meg hva jeg skal gjøre når det er sår på dørsidene/trekkene? Kan man bruke lim eller får man kjøpt bøter til og bøte med. Kremgult. :cry:

Skrevet

Jeg pleier alltid ta med meg skistavene inn i bilen. Det føles så lurt, liksom... :mrgreen:

Men kan ikke hjelpe deg annet enn å nevne at det finnes firmaer som kan fikse slikt. F.eks http://www.norteknikk-as.no/ utenfor Stavanger. De kan fikse mange skader utvendig uten lakkering, og fikser også svihull i stoffseter og slikt...

Skrevet
Jeg pleier alltid ta med meg skistavene inn i bilen. Det føles så lurt, liksom... :mrgreen:

Har du ikke sett alle de luringene som går tur med skistaver. Så mongo som det virker så kan det jo hende at de prestere å ta med seg stavene inn i bilen for å bruke de når de kjører. :lol:

Skrevet

Jeg har et i døren på E30 min også og tror at det er låsen på sikkerhetsselen som har lagt mellom dør og seterygg når døren ble lukket.

Ttror det går å " sveise " skai, så det lar seg vel ordne på et vis. :)

Skrevet

No skal jeg ikke si at det er skistaver som har laget disse "merkene" for bilen har jeg importert i fra Tyskland.Det var et kontormøbelfirma som har hatt bilen tidligere.Så det er vel mere naturlig at det er div. kontormøbler som har laget disse. :roll:

Men takk for tipsene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...