LTF Skrevet Juli 2, 2004 Skrevet Juli 2, 2004 Hei Jeg har en 90 mod e32 med klima. Er det noen som vet hvlken gass jeg skal fylle på anlegget, jeg finner ikke noen merke i motorrommet. Og finnes det noen som kan fylle på rimeligere enn hos BMW? Helst i nærheten av Vestfold? Jeg hørte fra en kamerat som jobber på Citroen, gassen de kjøper koster 65,- pr kg + 260,- i avgifter til staten. Det skulle gå ca 1 kg på et slikt anlegg likevel skal BMW ha over 2000,- for å fylle opp??????
iSmannen Skrevet Juli 2, 2004 Skrevet Juli 2, 2004 Du skal vel ha R409a ettersom bilen hadde den nå forbudte R12 som ny. De aller fleste tar 1800 for denne jobben i Bergen. De prisene du har hørt der var særdeles rimelig. Du må huske på at det skal olje inn i systemet også, selv om det ikke er snakk om store mengder.
Frode H. Skrevet Juli 2, 2004 Skrevet Juli 2, 2004 Jeg betalte 1500,- for fylling av klimaanlegget hos den lokale forhandleren i Haugesund, dette var en kampanje de hadde. Det hører med til historien at de måtte gjøre jobben 2 ganger p.g.a lekkasje i den ene tilkoblingsventilen (det var dette som gjorde at jeg måtte på service med klimaen, den sluttet å virke). Denne lekkasjen gikk det ikke an å oppdage før de koblet seg i fra etter fylling og trykktesting. Det ble nesten en time overtid på han som gjorde jobben ferdig. Skryt til Haugli Bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå