318iAT Skrevet Juli 2, 2004 Share Skrevet Juli 2, 2004 Fant denne på internett, kunne dette vært noe for en formsvak 318i, eller er det som alt annet, en ønskedrøm. http://www.motormec.co.uk/pbv.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Juli 2, 2004 Share Skrevet Juli 2, 2004 Vis ikke jeg tar helt feil virker dette som en progresiv bensintrykks regulator??? I så tilfelle ville den nok ikke han økt annet en bensin forbruket siden du ikke får nok luft inn i forhold til bensinen... Mulig jeg tar feil her men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 2, 2004 Share Skrevet Juli 2, 2004 Tror ikke jeg hadde kjøpt uten å høre hva noen som allerede har den montert har å si. Synes det virker tvilsomt. Meeen, på den annen side så er det jo "bare" en tusenlapp, så det er kanskje verdt å teste bare for moroas skyld. Du får vel alltids solgt det igjen på QXL eller noe. Om enn ikke for 1000 så bør du kunne få igjen litt for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 3, 2004 Share Skrevet Juli 3, 2004 Det høres veldig tvilsomt ut må jeg si. Hjelper lite å bare tilføre mer bensin ja, men det kan jo ligge noe mere i det seff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå