Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvorfor ikke kjøpe seg en ferdi styla bil...

Det finnes flere grunner til det. Han har kanskje en bil fra før som han ønsker å beholde, men vil endre utseendet på den. Dersom man kjøper en ferdigstyla bil så skal det en del til for å finne en som er akkurat slik han vil ha den, da er han avhengig av at det er en med akkurat lik smak som han, som skal selge bilen sin. Stylede biler er ofte kjørt av ungdom/yngre mennesker. Det er i mange tilfeller synonymt med hard bruk og kanskje også helt/delvis manlende vedlikehold. Da er det bedre å kjøpe en originalbil som er eid av en godt voksen person siden den var ny, for så å style den selv. Det er også mange som synes at det er morsomt å selv "bygge opp" bilen. Faktisk er det flere som bygger opp biler for så å selge de etterpå, for det er selve skapelsesprosessen som er det interessante - enten det gjelder styling, trimming eller anlegg i bilen.

Det eneste argumentet som i mine øyne holder vann når det gjelder å kjøpe en ferdigstylet bil femfor å style den selv er at det koster mer å gjøre det selv, for man får aldri igjen pengene man har lagt i bilen når den skal selges igjen. Også er det selvsagt litt mer komfortabelt å kjøpe den ferdig.

Skrevet

bra svar eirik. har ikke bil selv men skal kjøpe snart...

jeg skal ha en mtech, eller infinity front, som er litt mer diskret enn f.eks GTS kitet fra rieger som jeg mener er for stort og stygt.

fant en infinity front leppe som passer orginal fanger. kan være en begynnelse hvis det blir til at jeg kjøper en orginal bil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...