mAZE Skrevet Juli 5, 2004 Share Skrevet Juli 5, 2004 Har ett sett med blanke lister liggende, komplett uten lister på støtfanger foran og bak. Om det er noen som vil ha disse billig så får dere si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juli 5, 2004 Share Skrevet Juli 5, 2004 Hei er interessert i crome listene du har hva er prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2004 Hei. Har ikke peiling på hvor mye disse kan koste jeg. Men, regner med at jeg ikke kan ta alt for mye.. Du får si en pris.. Og evt, det er kanskje noen andre her som vet hvor mye disse listene kan være verdt.. Kan levere de med klips. Listene er vel stortsett som nye. Hvor bor du Kjell Arne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juli 6, 2004 Share Skrevet Juli 6, 2004 Hei,Jeg bor i Sandnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2004 Ok.. Da blir det litt langt å reise med listene.. Tenkte det hadde vært lettvidt, så hadde vi sluppet porto og så hadde du fått sett listene. Du får komme med ett bud da, har ikke svart noen andre her, så da får du si en pris du vil gi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 7, 2004 Share Skrevet Juli 7, 2004 Jeg har ikke sjekket opp med Bavaria her hvor mye de koster men jeg trodde en dørlist kostet 125kr pr. stk hvis jeg ikke tar feil så du får bare sende de du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2004 Det er totalt 18 lister (4 på hver dør + de to på skjermene) Kan sende de, men det blir endel porto. Og jeg må ha adressa di. Og jeg foretrekker forhåndsbetaling så jeg vet du henter listene og jeg ikke må betale for retur porto også. 1000 kr + porto da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 7, 2004 Share Skrevet Juli 7, 2004 Hvor holder du til da, mAZE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2004 Bor på villeste Toten jeg.. Du a GR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 7, 2004 Share Skrevet Juli 7, 2004 Ok. Da var det ikke så lett å ordne med transport, nei. Kjører til rett utenfor Sandnes om 3 uker, men ble langt å hente i Toten. Holder til i Horten for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå