ztig Skrevet Juli 5, 2004 Share Skrevet Juli 5, 2004 Hei Jeg tenker å kjøpe en 520ia 1997 mod. Den har original radio/kassettspiller!!! Er det noen som vet om denne har styring for CD-veksler?? Ztig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 5, 2004 Share Skrevet Juli 5, 2004 HeiJeg tenker å kjøpe en 520ia 1997 mod. Den har original radio/kassettspiller!!! Er det noen som vet om denne har styring for CD-veksler?? Ztig Er det Revers RDS utgaven eller er det Business? Vet at Business utgaven har, men er ikke sikker på om Revers RDS utgaven har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ztig Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2004 Tror det er en revers RDS... Ztig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 5, 2004 Share Skrevet Juli 5, 2004 Da vet jeg ikke, men jeg vet det er en liten ledig kontakt bak på den. Fordi jeg har sån selv, men er ikke sikker på hva den er til. Hvis du ikke gidder å bytte spiller så kan du fortsatt bruke en FM-modulator. Den går på en bestemt frekvens på radioen. Har selv gjort det med en hardiskmp3 spiller. Her er et eksempel på en pakke med cdveksler og fm modulator. Her er en til som er litt billigere. Evt så har du en løs FM modulator her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå