thraks Skrevet Juli 13, 2004 Share Skrevet Juli 13, 2004 Jeg har en tikkelyd i bilen,525tds`97. Mener og tror det kommer fra automatkassa. Hva kan dette være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thraks Skrevet August 2, 2004 Forfatter Share Skrevet August 2, 2004 Det var et ukjent problem det her? Jaja er forresten ikke noe problem da,lurte bare på lyden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 2, 2004 Share Skrevet August 2, 2004 Har aldri hørt om tikking fra automatkasser, så da er det ikke så lett å komme med tips. Er nok best å høre med verksmesteren hos din lokale BMW-forhandler om det er noe vanlig, og hva det evt. kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennie Lihaug Skrevet August 12, 2004 Share Skrevet August 12, 2004 Har hatt et lignede problem på min 320iA der var det gummikoblingen på mellommakselen som var gått i oppløsning, og den ligger jo tross alt rett under girspaken. skader jo ikke å skjekke dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thraks Skrevet August 12, 2004 Forfatter Share Skrevet August 12, 2004 Glemte og si at dette er etter jeg har stoppa og slått av tenningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thraks Skrevet August 16, 2004 Forfatter Share Skrevet August 16, 2004 97`mod 525 tds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå