vekkreist Skrevet Juli 19, 2004 Share Skrevet Juli 19, 2004 hei et lite spørsmål til alle der ute med BMW E36. På lysbryteren (til venstre for rattet).. er det (bakgrunn)belysning på denne? Merket idag at jeg ikke hadde lys der.. jeg husker faktisk ikke om det har alltid vært slikt.. hehe. ---bmw 318i 1993 modell----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 19, 2004 Share Skrevet Juli 19, 2004 Det er det ja, så er det en annen knapp som du kan rulle for å dimme lysinstrumentene i bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Juli 19, 2004 Share Skrevet Juli 19, 2004 På lysbryteren (til venstre for rattet).. er det (bakgrunn)belysning på denne? Det er lys i den ja. Virker ikke dette, må du bytte hele bryteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vekkreist Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2004 Det er det ja, så er det en annen knapp som du kan rulle for å dimme lysinstrumentene i bilen... det er bakgrunns belysning på den dimme knappen ja. det er kun der lysbryteren og tåkelys bryteren er som ikke har bakgrunn lys. Det er vel en lampe som har gått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Juli 19, 2004 Share Skrevet Juli 19, 2004 har ikke der jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vekkreist Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2004 hm.. kanskje det er ikke meningen det skal være bakgrunn belysning der ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 20, 2004 Share Skrevet Juli 20, 2004 Hadde ikke det på min gamle E36 jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 20, 2004 Share Skrevet Juli 20, 2004 Jeg hadde lys i min ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Juli 20, 2004 Share Skrevet Juli 20, 2004 Min lyser så fint så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pruli Skrevet Juli 20, 2004 Share Skrevet Juli 20, 2004 skift pære bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 20, 2004 Share Skrevet Juli 20, 2004 skift pære, å se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vekkreist Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2004 vanskelig å skifte? må jeg røske ut hele frontpanelet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå