Gå til innhold

Til gr eller andre som kjenner til webdesign


RCS
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg holder på med en webside for tiden, hvor jeg skulle ønske meg en skikkelig oversikt over besøkende, hvor mangen ganger hver link er blitt klikket på osv.... ( Litt som denne siden, men alikevel annet innhold.)

Finnes der templates som kan kjøpes\hentes gratis på nett?

Siden skal være en slags samleplass for de grommeste bilene i norge. Planen er å lege en artikkel om hver bil type info og spec. Og selvsagt bilder. Annet motor relatert stoff vil jeg også legge ut.

Jeg bruker GoLive fra adobe. Har dette programmet funksjoner for å loggføre disse tingene?

Hvis du har peil da? ( De virker som om du har det.)

RCS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjah. Jeg tviler på at GoLive har noe slikt som kan brukes uten videre, for alle slike ting krever mye tilpassning...

Selve click counterne er jo ikke allverdens å få til, og det finnes helt sikkert noen du kan laste ned. Men da må du linke opp via disse counterne. Det er bare en liten kodesnutt som registrerer klikk og videresender den som klikker dit han egentlig vil.

Hvis du bare er ute etter mer generell statistikk, som besøkende på dine egne sider (ikke eksterne linker), så holder det som oftest med statistikken til leverandøren av webhotell. De fleste har gode og utfyllende statistikker.

Anbefaler deg forøvrig å kunne litt koding før du legger ut på noen store webprosjekter. Du vil fort oppdage hvor nyttig det er med et skikkelig dynamisk oppsett... eller hvor kjip mangelen av det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hvordan får man lagt ut bilder i et innlegg? Som her for eks? Må man ha bilder på sin eget brukergalleri og linke dit?

Eks: fbla%20bla%20bla ?????

RCS

Hm... god ide dette.... må prøves ut litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...