SE Skrevet Juli 21, 2004 Share Skrevet Juli 21, 2004 Helt strøken Nokia 6800 Selges. Genial å skrive meldinger på. Har ekstremt bra batteri og er veldig rask å lade (under en time for full-lading). Orginal handsfree som også brukes til den innebyggde radioen følger med. Når den brettes ut så er tastene lagt opp som et vanlig pc tastatur. Selges fort som f*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 24, 2004 Share Skrevet Juli 24, 2004 Hvor mye skal du ha for tlf'n a? Kjøper den jeg om prisen er rett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2004 se PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 12, 2004 Share Skrevet August 12, 2004 Er denne solgt? Hva er pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 12, 2004 Forfatter Share Skrevet August 12, 2004 ikke solgt. 600 hadde jeg planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 12, 2004 Share Skrevet August 12, 2004 ikke solgt. 600 hadde jeg planlagt Er den i bra stand? brukt lenge og ikke bundet til operatør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 12, 2004 Forfatter Share Skrevet August 12, 2004 er brukt ca 9 måneder. ingen operatørsperre og den er veldig lite slitt, ingen dype lett synlige riper kun microskopiske småriper som du først legger merke til hvis du stirrer hardt på mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet August 12, 2004 Share Skrevet August 12, 2004 Hei, hvis den ikke er solgt og du skal ha 600kr. for den ja da tar jeg den,hva sier du til det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 12, 2004 Forfatter Share Skrevet August 12, 2004 Ja da er den din sier jeg da, men hvor i landet bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet August 12, 2004 Share Skrevet August 12, 2004 Jeg bor i Sandnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 12, 2004 Forfatter Share Skrevet August 12, 2004 Da regner jeg ikke med du gidder å kjøre til Larvik å hente den nei. Må få sendt den og sån da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet August 12, 2004 Share Skrevet August 12, 2004 Ja det hadde vært fint,sendte deg en privat melding med adresse og det hele! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 hvorfor skal den selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 13, 2004 Forfatter Share Skrevet August 13, 2004 Fordi jeg fikk ny til min bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 enkelt å lettvint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå