joppe Skrevet Juli 21, 2004 Share Skrevet Juli 21, 2004 Noen som har erfaring med tetting av bakluke på E36? Skulle gjerne hatt noe bilder så jeg så hvordan det blir, før jeg kaster meg utpå og gjør det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 22, 2004 Share Skrevet Juli 22, 2004 Tetting av bakluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Juli 22, 2004 Share Skrevet Juli 22, 2004 Mener du å bytte tettningslista under bagasjelokket?? Den er jo bare å dra løs, skaffe ny å presse på.... Eller kanskje jeg missforstår.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 22, 2004 Share Skrevet Juli 22, 2004 tetting av bakluka? hvilken tetting, hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2004 Sorry for at jeg var litt upresis. heh.. Da jeg sier tetting av bakluke mener jeg tetting av "hullet" der skiltet vanligvis sitter. Så bakluka blir helt glatt uten den gropa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 22, 2004 Share Skrevet Juli 22, 2004 Må vel bare sveise inn en plate der hullet er, også sliper du ned sveisene og sparkler og pusser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet August 24, 2004 Share Skrevet August 24, 2004 Sorry for at jeg var litt upresis. heh..Da jeg sier tetting av bakluke mener jeg tetting av "hullet" der skiltet vanligvis sitter. Så bakluka blir helt glatt uten den gropa. vil ikke det se stygt ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 24, 2004 Share Skrevet August 24, 2004 Har ikke skjønt problemet enda je..... Er det de to hullene der skiltet festes på bagasjelokket det er snakk om ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 24, 2004 Share Skrevet August 24, 2004 Tette hele skilthullet på bagasjeluka. Det går jo litt innover der skiltet ligger, i forhold til resten av luka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 24, 2004 Share Skrevet August 24, 2004 Hvorfor i all verden vil du gjøre det Joppe !? Synes det er fint slik som det er jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet August 25, 2004 Forfatter Share Skrevet August 25, 2004 Pent sånn som det er og. Men vil at den skal skille seg ut litt, samt at jeg synest ikke det blir noe styggere. Eventuelt om det blir helt ille gjør jeg om igjen. Men etter jeg kjøpte min e36 har det dukket opp utallige e36'r i nærmiljøet her. Og minst 3 av dem er nesten prikk like som min. Uh.. Så må gjøre noe drastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Jeg sveiset igjen et ukjent antall hull i boblen min når jeg bygget callook av den. Da holdt jeg en 10-øring på innsiden mens jeg punktsveiset forsiktig fra yttersiden. Etterpå var det bare å slipe ned og sparkle litt. I bakluken var det et så stort hull at jeg måtte ofre en femmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå