Gå til innhold

Kompressor ønskes Kjøpt


neo
 Share

Anbefalte innlegg

Du kan nok få tak i kompressor som kan brukes for 5-6k, men da må manifold og slike ting bygges, så det vil koste litt uansett hvordan du gjør det, men det er utvilsomt mulig å få det billigere enn via ESS Tuning.

Vet en som hadde kompressorer til salgs tidligere (som nok hadde passa fint). Kan sikkert sjekke om han fortsatt har til salgs hvis du er interessert. Men da bør du ha noen som kan sveise og mekke for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA du kan jo godt skjekke hva han forlanger.. men med en sån kompresor da snakker vi total om bygging av insug da siden du sier at det blir sveising osv. Tror jeg må se litt nøyere på hva som må gjøres på innsuget før jeg eventuelt hiver meg på en sån prosjekt, men som sagt er jeg intriser i pris i så fal gr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tilbakemelding fra han som hadde til salgs nå. Han har to stykker igjen, og han selger de for 5k/stk eller 8k for begge.

Bilder:

image05.jpg

image07.jpg

Det skal være fint mulig å bruke disse på det aller meste av motorer, men det krever naturligvis en del kompetanse å få det til, så hvis du ikke kan sveise og skru selv må du belage deg på en del utgifter i forbindelse med det (adapterplater ol.).

Kommentar fra en motorbygger fra Stavanger:

eg har handla ein sånn av Johnny tidligere og er imponert av hvor enkelt denne presså kan la seg benyttes til mangt ett prosjekt. Den lar seg villig drive med 4-6 raders serpentin-belt og kan gå 9000rpm ved 1:1 om du vil . Kjørte en 2500rpm test på den i 2 timer uavbrutt,,,,,,,,ikke ett kvidder på den

. Gidder en å bruke pittelitt tid å se på hvor mye luft en trenger og er det lett å finne alternative drivhjul på Knoksen o.lign. Til og med strammehjul til drivrem kan hentes ifra skrotbiler. Mitt prosjekt har dertil nå blitt særdeles økonomiskt fordelaktig på min 2,4 liters motor.

Han kan nok bygge både billig og dyrt for deg om du vil... ;)

Adr. til ham med kompressorene er kjb@jdata.no, motorbyggeren treffer du på ebbm@online.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...