manta-a Skrevet Juli 25, 2004 Share Skrevet Juli 25, 2004 Heisann.Lurer på om noen har et tips til meg angående en 318is motor.Av og til går den bare på tre cylindre og når jeg starter opp når motoren er varm så virker det som den ikke får nok bensin/luft og bare lugger.Er sånn ei lita stund og så blir den normal igjen etter noen meters kjøring....Noen som har noen tips angående mine problemer.På forhånd takk=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Juli 25, 2004 Share Skrevet Juli 25, 2004 Slik er min 316i også, men ikke da jeg starter den opp, den blir slik etter jeg ruser den over 5000o/m. Skal ha min på verksted og få sett på det i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 26, 2004 Share Skrevet Juli 26, 2004 Kan være du finner noe som kan funke her: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=1020 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 26, 2004 Share Skrevet Juli 26, 2004 gr har alltid svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 26, 2004 Share Skrevet Juli 26, 2004 gr har alltid svar Alle kunne klart å søke opp en gammel tråd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2004 Takker for tips=)Har skifta plugger og bensinfilter og målt pluggledningan.Hadde litt fukt nedi plugg hullet på cylinder 1.Prøvde med fuktfordriver føre jeg kjørte hjem ifra jobben men det hjalp ikke noe.Får se om det er bedre på tur til jobb imorra...Men det kan jo være coilene mine...De er jo sikkert veldig billige.....Men får jeg bila til og gå som den skal så har det ikke noe og si...Hehe=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå