thraks Skrevet Juli 25, 2004 Share Skrevet Juli 25, 2004 Er det noen som har kunnskaper om en annen måte og nulle ut oljeskift indikeringen på instrumentpanelet enn å bruke nullstiller? Jeg vet at på Audi så er det noe sånt som og trykke inn tripp telleren og ett elller annet anna............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Juli 25, 2004 Share Skrevet Juli 25, 2004 Tror det skal være mulig ved og kortslutte mellom to poler i en av kontaktene under panseret. Men råder deg heller til og kjøpe deg et instrument til og gjøre det med, eller dra til et verksted og få deg gjort. Dem tar neppe mere enn 200 for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thraks Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2004 Ok. Får kjøpe meg et verktøy.GS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Juli 25, 2004 Share Skrevet Juli 25, 2004 i følge naboen min brukes det en motstand til å kortslutte noe..jeg dro til et bmw merkeverksted og de nullstilte det for 50 kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thraks Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2004 ok..men hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Juli 25, 2004 Share Skrevet Juli 25, 2004 Prøv linken under, der er noen muligheter http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=59 http://www.esatclear.ie/~bpurcell/318is ... ml#resetsi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennie Lihaug Skrevet August 12, 2004 Share Skrevet August 12, 2004 sett en ledningsstump (jada skulle brukt en motsdand men det funker fint) mellom 1 og 7 sett på tenningen og dra ledningen ut eller NØYAKTIG 10 sek. ta av tenningen og voilla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 12, 2004 Share Skrevet August 12, 2004 Tror dette virker kun ved oljeskift og ikke service, så viss du har service så må du til BMW eller andre verksteder som har nullstillingsverktøy å gjøre det. Koster maks 100 kr. Jeg betaler 50 kr der jeg gjør det. Da er jeg også sikker på at elektronikken ikke skades. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå