Gå til innhold

Audi har rabatter vet jeg.

thraks
 Share

Anbefalte innlegg

Vi som er medlemmer av BMWCCN har en del rabatter rundt forbi, så du kan jo melde deg inn der hvis du ikke er medlem. Koster 350,- å bli medleom (så 300,-/år), og du får 10-15% ganske mange steder, samt klubblad fire ganger i året. De 300,- spares fort inn hvis du handler litt deler til bilen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der. Må nesten høre om BMWGuiden.no kan få vervepremie snart. ;D

Nei, seriøst, det er en fin klubb. Forøvrig orges største merkeklubb (ca. 2500 medlemmer). Men det varierer litt hvor aktiv klubben er i de forskjellige fylkene. Du får uansett medlemsbladet og rabattene. Det er vel 10-15% hos de fleste under "Deler" på menyen til høyre her, samt 10-15% på delelager og noen steder på verksted hos mange av de offisielle BMW-forhandlerne. Det er ikke alle de har fått ordnet rabatt hos enda, men mange er i boks. Desverre er det ingen god oversikt over rabatten til lokalavdelingene, så der er det litt etter hvor i landet du bor. I Rogaland har man f.eks god rabatt hos BilXtra, Mekonomen, på bilpleie mm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men likevell forferdeli lite rabatta i forhold til AMCAR. er medlem der.. bla. 8 % på forsikringa. en del på shellbensin.. gratis hjelp i forsikringstvista/bilkjøp. pluss meget gode deleprisa ved en mengde dele leverandøra.. + at kontigenten du betala er lik løssalgsprisen på blada du får fritt i postkassa!! slå den !!! kjører kun beemer til arbeidsbil!! hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AMCAR er en svær klubb, med et sterkt navn (eget blad i løssalg), så de stiller ganske sterkt når de forhandler seg frem til rabatter.

BMWCCN er den største merkeklubben i landet, men er nok allikevel lilleputt i forhold til AMCAR...

Bensinrabatter får man forøvrig ofte ikke særlig mer av enn hva man får med et normalt Shell-kort (det gjelder alle slike klubber og rabattavtaler). De pleier å ligge på 20-30 øre per liter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men skulle likevell tru at d finst fleire bmw`a enn amcars i norge?? men den menige mann so køyre bmw til dagli e væll kansje ikkje so interisert i klubbtreff å testing av 1/4 mile egenskapa.. forståeli nåkk::: amcarfolk e vertfall et utruli sammensveisa folk!! enten d heite dodge,chevy,eller,cadillac,osv e alle like velkommen. meir enn ka en kan sei om audi.bmw.ford.osv so alle e tyske, men du ser ofte "tommy" pisse på et ford merke, i bakruta på en bmw f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men skulle likevell tru at d finst fleire bmw`a enn amcars i norge??

Er usikker, men jeg vil ikke si meg skråsikker på at BMW er i et enormt overtall. BMW er tross alt bare det 13. eller 14. største merket i Norge. Når man snakker amcars er det jo mange merker som teller med, også inkludert Chrysler, Dodge, Chevy og amerikanske Forder, som det selges en del av i Norge. Det er da en god del Stratuser, Voyagere og amerikanske vaner i landet. Det står nok også en god del flere veteran-amerikanere bortgjemt i garasjer rundt forbi enn det gjør BMWer.

men den menige mann so køyre bmw til dagli e væll kansje ikkje so interisert i klubbtreff å testing av 1/4 mile egenskapa.. forståeli nåkk:::

Stemmer nok det. Men det tror jeg egentlig ikke menigmann med amcar heller er...

amcarfolk e vertfall et utruli sammensveisa folk!! enten d heite dodge,chevy,eller,cadillac,osv e alle like velkommen. meir enn ka en kan sei om audi.bmw.ford.osv so alle e tyske, men du ser ofte "tommy" pisse på et ford merke, i bakruta på en bmw f.eks.

Ja, AMCAR-gjengen er flinke (selv om det er en viss gruppering der også, amerikanske Forder mot resten).

Skjønner meg egentlig ikke på alle merkekranglene. Jeg vet om folk som klarer å prestere å si at de *hater* BMW. Ikke at de ikke liker BMW, men at de hater. Hat er et sterkt ord! Og av hvilke grunner? Nei, det vet de egentlig ikke. At det går an! Tror ikke bilmerket har gjort de noe galt, akkurat. Håpløst og tragisk.

Det blir liksom bare for dumt når folk av prinsipp sier at en bil ikke er kul fordi de ikke liker merket.

På tross av at jeg er glad i BMW selv, så synes jeg merkefanatisme er en uting. Skal innrømme at det er noe som har "vokst" på meg de siste par årene, etter at jeg solgte E36en. Var rimelig fanatisk en stund, men ser nå ofte biler av alternative produsenter jeg kunne tenkt meg. Tror kanskje det har noe med de nye designene å gjøre. Synes de er pene, men de sitter ikke 110%. Og så har jeg ikke så mye penger å rutte med for tiden, så da er det få alternativer fra München.

Og det at jeg ikke er så merkefanatiker lenger er også en av grunnene til at jeg ønsker meg et annet navn på disse sidene, og med mulighet til å inkludere flere merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig i alt der! køyre amcar til dagli, 86 caprice, å he vår aktiv i lokalklubben (amcar) men he meldt mej ut der.. ALTFOR rasistisk! når fruen sku ha chevyen. (2 barnevogne me tilbehør) å ej køyrde bmw på amcardugnad eller liknande, va de håning! ka i allverden ej sku me dinna nazi brakkå der! når folk møte mej i caprice, e handa i vindu me en gong! me bmw,, ikkje respon... kompisa???? nei... kompis me capricen.. sånt syns ej blir for dumt:: men forumet her har vertfall et emne som har et merkefritt diskusjonstema! å d er vertfall flott!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...