Vollern Skrevet Juli 29, 2004 Share Skrevet Juli 29, 2004 Akkurat bytta motor i bilen.. Og fått liv i den, men den vil bare starte.. Så går den litt høyt på tomgang.. Prøver jeg å gasse, dauer den bare!! Men hvis jeg gasser forsiktig, klarer den såvidt å øke tempo.. Umulig å kjøre med den.... HVA KAN VÆRE GALT?? Kjører en E30, 320i, 89 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Juli 29, 2004 Share Skrevet Juli 29, 2004 kan minne litt om lignende jeg har opplevd når motoren trekker falsk luft. sjekk luftmengdemåler, slanger osv. Er du sikker på at den går på alle sylindrene?? hvis den ikke gjør det blir den lei å få turtall på og motoren vil gå veldig rart og ujevnt. Kan være en ide og sjekke plugger pluggkabler, fordeler, coil osv Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vollern Skrevet August 3, 2004 Forfatter Share Skrevet August 3, 2004 Bytta luftmengdemåleren.. Og det gjorde susen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå