Peoplez Skrevet Juli 29, 2004 Share Skrevet Juli 29, 2004 Hallo. Lyset i dashbordet i bmwen min var borte vekk, samt instrument lysene på varme bryter konsollen, og vindusheis lysene på bryterene er vekk. Noen som har noen mening om hva som er galt? Den varsel lyden som kommer da du sløkker bilen, om at lysene er på kommer heller ikke lenger. Problemene faller på hovudlys bryteren? HJELP!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 30, 2004 Share Skrevet Juli 30, 2004 Sjekket at alle sikringene er inntakt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2004 ja, eg har sett over alle sikringene, og alle ser ut til å være i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 30, 2004 Share Skrevet Juli 30, 2004 en eller annen pære som er gått.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Juli 30, 2004 Share Skrevet Juli 30, 2004 Hadde samme problemet selv. Husker ikke om det bare var sikringen eller om jeg byttet bryteren til lyset til instrument panelet. Om det ikke er sikringen på din så prøv ohme brytern din og se om den virker. Eventuelt prøve og kortslutte mellom de to polene i kontakta der og se om det blir lys av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2004 det er ikke sikringene, men eg har en sånn bryter ( compact ) som du drar ut. må eg ut med hele ruklet med speedometer osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå