Gå til innhold

feil i modellguide


joppe
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg syns du gjør en veldig god jobb jeg gr. Det må bli ting som ikke er helt oppdatert siden det bare er deg som driver dette. Hadde det vært din heltidsjobb hadde det vært noe annet, men syns ikke jeg kan gjøre noe annet enn å takke deg for den tiden du har brukt på denne siden.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen.

Men bare så det er sagt, hvis noen har lyst til å skrive noen tekniske artikler, eller kommer på noe mer som burde vært med, så er det bare å smelle i sammen og sende til meg. Det kan jo f.eks være en mer utdypende (og oppdatert) motoroversikt eller lignende. Eventuelt howto's eller triks. Slikt kunne vi godt hatt mer av. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg skal snart få i ordning mp3 spiller prosjektet mitt (ting tar tid :oops: ). Da kunne jeg jo kanskje lage en mer utfyllende howto av det muligens.

Har jo skrevet et innlegg av det jeg har gjort så langt, men skal "utdype" prosjktet nå.

Har kommet fram til at jeg skal montere mp3 spilleren i hanskerommet, og heller montere spillerens orginale fjernkontrol på dashen (den har jo LCD display). Tror dette kan bil et spennede prosjekt. Er veldig spent på resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nok smart.

Da kan folk lage et lite innlegg når de enten bytter eller intallerer noe nytt i bilen. Slik at andre kan gå inn der for å se hvordan de har gjort det og se på ting som man bør unngå og andre tips.

Jeg tror dette er noe som alle kan ha nytte av hvis, de som skriver innleggene, er flinke til å dokmentere det de har gjort. Tror også dette er noe som kan bli populært for andre som ikke er medlem av dette forumet.

Det er kanskje noen som har sett på www.bmwtips.com som har en del howto's på forskjellige ting. Har brukt den litt selv også, men det er så mye av det som står der som ikke blir relevant pga. at det er en amerikansk side, og med det mener jeg at det er mye sånne tips om at man skal kjøpe den og den tingen fra RadioShack.

Vel jeg håper at de andre er like ivrig på å få i gang noe som meg. Kan bli bra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...