Gjest Skrevet August 2, 2004 Share Skrevet August 2, 2004 Har klart å ødelegge sveiva på min e36 318i.. noen som har en liggende eller veit om et huggeri med mye slike deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 2, 2004 Share Skrevet August 2, 2004 Tviler litt på at huggerier tar vare på soltaksveiver til E36. De fleste E36ene kom med el. soltak, og sveiva er ganske billig rett fra forhandler. Jeg kjøpte en slik for lenge siden fordi jeg trengte tannhjulet (som ikke kan kjøpes løst) til el. soltaket i min, og mener den kosta 3-400,- med alt. Og uh, uhm. Kom akkurat på... hvor faen er den sveiva nå da... Den var helt brand new. Hadde bare tatt av tannhjulet, og det har du sikkert på din allerede. Husker ikke hva jeg gjorde med den, men er nok stor fare for at jeg kasta den. Skal uansett gi det et forsøk i garasjene i morgen. Skal skrike ut hvis jeg har den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 3, 2004 Share Skrevet August 3, 2004 ahh.. Hadde vært supert det altså Men hvor kan jeg evn. kjøpe en ny sveiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet August 3, 2004 Share Skrevet August 3, 2004 De fleste E36ene kom med el. soltak, og sveiva er ganske billig rett fra forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 3, 2004 Share Skrevet August 3, 2004 Bavaria hadde sveiven på lager da jeg kjøpte, så det er nok greit å få tak i den fra alle BMW-forhandlere. Men vil tro GS Bildeler m.fl. også kan skaffe den. Hva sveiven jeg kjøpte angår, så trodde jeg at jeg hadde en eske med noe E36-deler i et sted, men finner den desverre ikke. Skal lete litt mer etter eska i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 4, 2004 Share Skrevet August 4, 2004 Bestilte sveiva i fra OS bildeler og de skulle ha 304kr + moms så det er jo en grei pris.. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 4, 2004 Share Skrevet August 4, 2004 Hørtes ut som en grei pris det ja. Da slipper jeg å lete mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå