dobbeltseng Skrevet August 4, 2004 Share Skrevet August 4, 2004 Hei. Driver og bytter bremseklosser på min BMW, men får det ikke til. Får ikke satt inn de nye bremseklossene i bremsekloa. Det er ikke plass. Det gjelder bremsene bak. Har en Bmw 318 96-modell. Er det noen som har noen tips om hvordan jeg skal få inn disse? Begynner å bli irritert nå. Håper det er noen som har noen gode forslag. På forhånd takk! Mvh Dobbeltseng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 4, 2004 Share Skrevet August 4, 2004 ehhh... Har du fått rett klosser da?? Sammenlign med de gamle. Og har du presset inn stempelet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dobbeltseng Skrevet August 4, 2004 Forfatter Share Skrevet August 4, 2004 Ja, har sjekket det. Bremseklossene er identiske med de gamle. Bortsett fra at de ikke er så slitt, og dermed litt tykkere. Ja, stempelet presset så langt inn det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 4, 2004 Share Skrevet August 4, 2004 Er du sikker på at stempelet er helt tilbake da?? Kan være litt trege disse stemplene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dobbeltseng Skrevet August 4, 2004 Forfatter Share Skrevet August 4, 2004 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet August 4, 2004 Share Skrevet August 4, 2004 Sett klossen nedi på den ene siden, bare akkurat innenfor kanten, gi deretter den andre enden av klossen noen lette slag med en hammer, dette funket for meg i forige uke ihertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå