cmn Skrevet August 5, 2004 Share Skrevet August 5, 2004 Mener det var noen som hadde bilder av 1-serie ///M her for noen dager siden, men jeg finner det ikke igjen.... Noen som vet hvor det ligger?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 5, 2004 Share Skrevet August 5, 2004 Hmm. Tror ikke det er ute noen bilder av M 1-serie, men er kanskje de photoshoppa bildene du tenker på... http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=792&highlight=1serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet August 5, 2004 Forfatter Share Skrevet August 5, 2004 Var ikke de... Kanskje det var på bmwccn jeg så de... Får se litt der da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet August 5, 2004 Forfatter Share Skrevet August 5, 2004 Jeg fant, jeg fant Det var på BMWCCN-sidene jeg hadde sett det ja. Her er link i tilfelle noen andre er interessert: http://www.channel4.com/4car/gallery/spy-shots-2004/B/bmw-1-series-mdesign/1-series-mdesign.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet August 5, 2004 Forfatter Share Skrevet August 5, 2004 Eller så kan jeg jo rett og slett legge ut bildene for de late: Synd den er maskert men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 5, 2004 Share Skrevet August 5, 2004 Kan være det bare er vanlig 1-serie med sportspakke. Forresten rart med oransje blinklys både foran og bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet August 5, 2004 Forfatter Share Skrevet August 5, 2004 Er vel sikkert det samme som M-tech I og II på E30 og M-tech på E36 osv... Den pakka der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå