Hakon Skrevet August 9, 2004 Share Skrevet August 9, 2004 Har greid å få høydekast i 2 av mine BBS RX ET38 ( tror jeg ) ,har sittet på en E36, felger. Kastet merkes ved 55 - 65 km/t, ergo, lite kast i begge to. Selger derfor bort disse. Felgene har gått 3500 km maks...kjøpte de påske i år...ellers rene felger. Ingen sår. Gi bud... PS. selges uten gummi. Nypris : 3410 kr per felg. Prisantydning 2000 kr per felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 10, 2004 Share Skrevet August 10, 2004 tror det ikke er så veldig mange som har lyst til å kjøpe to felger med kast til over halvparten av nypris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 10, 2004 Forfatter Share Skrevet August 10, 2004 bomma litt på kjørelengden. disse felgene er kjøpt for 1 mnd siden. utretting av felgene vil jeg tipp kommer på maks 1000 kr for begge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gjest Skrevet August 19, 2004 Share Skrevet August 19, 2004 Kan for sammenligningens skyld nevne at jeg kjøpte 4stk uten kast for rett over 2500,- i (Tyskland)) Og ja det er BBS RX felger, ikke kopier! Kjøpte også 2stk med litt kantskader for under 600,-... Tror du må senke prisen betraktelig hvis du ønsker å selge dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå