Gå til innhold

Svart '92 Sierra Cosworth 4x4 stjålet fra Gardermoen søndag

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Eieren var på EM i dragracing på Gardermoen i helgen, og da han skulle hjem var bilen borte fra parkeringsplassen, så han måtte ta fly hjem til Stavanger. Den forsvant ca. midt på dagen, søndag.

Bilen er som nevnt en sort '92 Sierra Cosworth 4x4, og den har svart Recaro skinninteriør. Felgene er 17" Azev A.

Noen bilder:

Imag0046.jpg

Imag0031.jpg

reve1_02_11.jpg

PICT0873.JPG

Telefonnummeret til eieren er 95202760, og han bor i Stavanger-området.

Få gang på tips hvis dere ser eller hører noe! Er møkklei at folk ikke skjønner forskjell på mitt og ditt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre, ja. Det virker å være et vanvittig organisert miljø spesielt rundt Cosworth-tyverier. Noen Cosworth-eiere fra Stavanger sier at varme deler er like vanlig som andre, og at det er varme deler som setter prisene på Cosworth-deler, fordi det er så mye av de. Det er visst ikke mulig å tjene penger på å importere en delebil engang, fordi delene går så billig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen blir tilbudt deler kan det jo være verdt å sjekke de opp mot denne lista her:

Her er noen flere detaljer om bilen som ble stjålet:

Sort 92 mod Sierra Cosworth JD27567.

Sort org. Recaro skinn intriør, Sorte dørtrekk.

17" x 7,5" AZEV A med 215/40/17 S03.

Black Daimond (slisser og huller) skiver forand og bak. Red stuff forand og Green stuff bak.

Poliforinger av forsjellige harhet på hele understellet.

AVO fult justerbart (høyde og stivhet)

Alustøtte stag bak.

Justerbar stag mellom travers og fjærbein/opphengskule.

Alu eksentriske fjærbeinslagre.

Scorpion 3"rustfritt eksos med 3,5" tupp.

Jeg har/hadde jo også skrudd endel og justert opp motoren til 330 kit nivå.

Til dere som kjenner meg her på forumet, og vil hjelpe meg, er det bare å spre etterlysninge på alle forum, dere kan tenke på.

Til andre; En visste jo, om faren, for at bilen kunne forsvinne endag, så derfor har jeg jo tatt visse forholdsregler, når jeg har skrudd på bilen.(Les. Har notert Merket/kjennetegn # OSV på deler/utstyr på bilen). Så til dere som kjøper brukt osv. Dere bør stille de rette spørsmål, slik at dere kan svare meg, når jeg står og ser på DELENE MINE som er montert i/på din bil.

(Tankene svirrer i hode) Kommer langt og kan gjøre mye på 4 ukers intervaller.

Tror det er best jeg ikke skriver mer (Trykket stiger).

Det er skrevet av eieren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kommer nok ikke til å se bilen sinj igjen,, synd fordi det var en fin bil... men gi han et råd å se i motorborsen, bilborsen blader++internett,, etter mennesker som selger cosworth deler privat kanskje han har flaks å får tatt tyven\tyvene.....

ps meget lækker bil...

har hørt om mange cosworth tyveri her jeg bor ble en cosworth stålet for en stund tilbake.. så dt er en meget risikabel bil å ha desverre::::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok tvilsomt ja, men det er lov å håpe.

Og ja, det er/var en veldig strøken bil, og den gikk virkelig bra. Han er/var nesten uslåelig (med normale registrerte biler) på Revebanen utenfor Stavanger...

ja det tænker eg var dt mye hk i dein???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

330kit, så den hadde nok 300+. Gikk bra ihvertfall, og understellet var nok rimelig bra satt opp, for den satt på veien som bare f...

PS: Det holder lenge med ett spørsmålstegn, det blir så slitsomt å lese når alt er roping og brøling og despo-greier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

330kit, så den hadde nok 300+. Gikk bra ihvertfall, og understellet var nok rimelig bra satt opp, for den satt på veien som bare f...

PS: Det holder lenge med ett spørsmålstegn, det blir så slitsomt å lese når alt er roping og brøling og despo-greier. :)

Oki, Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...