alexrh Skrevet August 10, 2004 Share Skrevet August 10, 2004 Har en del brukte originale deler til salgs fra en 94 cab. Fronspoiler, frontgrill, elektriske speil, sideskjørt, lister. Alt kan kjøpes meget billig mot henting i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet August 16, 2004 Share Skrevet August 16, 2004 Er dette originalt Mtech, eller helt originalt? Har du noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet August 16, 2004 Share Skrevet August 16, 2004 hei hå passer frontspoileren + grillen til min bmw e 36 coupe 1993 modell???????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet August 16, 2004 Forfatter Share Skrevet August 16, 2004 Delene er originale standard deler. Ikke M-teck. Det er delene som ble tatt av når jeg satt komplett M-tech sett på bilen. Regner med at det er samme som 92 modellen har. Jeg har bilder av alle delene. Hvis noen har lignende deler med skade så si ifra, ellers går de i søppelkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 16, 2004 Share Skrevet August 16, 2004 Er usikker på om det i det hele tatt er noen forskjell på frontfangerne på cab, coupé og sedan, men siden det her er snakk om coupé og cab så funker de nok fint om hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet August 17, 2004 Forfatter Share Skrevet August 17, 2004 Passer nok helt sikkert ja. Grillen har hull for lyktespylere og det eneste som er feil med frontfangeren er et hull i den sorte plasten pga motorvarmer kontakt. Alt annet mener jeg er uten feil og lakkert i fiolettsvart (blålilla). Hvis ingen tar kontakt så blir delene kastet. 90064174 kuami@online.no Fronspoiler - 200 kr Frontgrill - 100 kr Elektriske speil - 200 kr Sideskjørt - 200 kr Lister - 100 kr Baklykter (røde/oransje) - 200 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet August 17, 2004 Share Skrevet August 17, 2004 Har du bilder av sideskjørtene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet August 17, 2004 Forfatter Share Skrevet August 17, 2004 Tok disse med mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå