antiloop Skrevet August 10, 2004 Share Skrevet August 10, 2004 http://www.dinside.no/php/art.php?id=107540 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 jeg syns bilen ikke er særlig fin eller hva syns dere dah??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 Jeg syns den er fin, men så har jeg både sett og prøvekjørt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 mulig den er pener i real life en på bilder??? var det en god bil å kjøre ell??????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 Ja mye pener real life. Og drit digg å kjøre. Sportssetene er jo samma som i M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2004 Share Skrevet September 20, 2004 Releasen var på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 20, 2004 Share Skrevet September 20, 2004 Jeg var og kikket på den på Lørdag men klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker den eller ikke. Tror jeg må se en med senkesett og skikkelige hjul først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet September 21, 2004 Share Skrevet September 21, 2004 Får en liten ide av potensialet av dette bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 21, 2004 Share Skrevet September 21, 2004 Den har nok et stort potensiale men det blir fort dyrt er jeg redd for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet September 22, 2004 Share Skrevet September 22, 2004 skal prøvekjøre 1 serie til uka. Desverre bare en 116 :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet September 23, 2004 Share Skrevet September 23, 2004 Weee. 120 til mamma var ferdig produsert i går så nå kommer den snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet September 23, 2004 Share Skrevet September 23, 2004 Hmmm. Vet ikke helt. tror det var 20-30k med innbytte, men jeg er litt usikker på hva totalsummen var på. Mener det var 100k i utstyr uten automatkassa, så da blir det vel det 120d koster med automat +ca 100k elns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
serox Skrevet Oktober 2, 2004 Share Skrevet Oktober 2, 2004 Her kan du bygge din egen Erik E46 http://www.finn.no/finn/car/new/carsele ... 6745630096 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 2, 2004 Share Skrevet Oktober 2, 2004 Det blir jammen fort 450-500k for en velutstyrt 120d. Tipper det blir relativt få slike her til lands. Men dette virka litt merkelig: Styring Multifunksjonsratt KR 1.680,- Multifunksjons Rattmontert fjernkontroll for musikkanlegg Inkluderer: [255] Sportsratt i skinn Sportsratt i skinn KR 3.050,- Sports med høydejustering og lengdejustering Skinn på girspakkule For 1.680,- får man sportsrattet og multifunksjonsratt, mens det koster 3.050,- for bare sportsrattet? Er det tilten som koster såpass mye, eller er det noe tull med prisene der? (fra finn.no) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 http://www.finn.no/finn/car/new/carselection1?pdc=1096745630096 Glimende! Takk! Det blir jammen fort 450-500k for en velutstyrt 120d. Tipper det blir relativt få slike her til lands. Skremmende! Dessverre blir det nok ikke mange 120i/d som er loaded med utstyr her på berget med det første nei... Men dette virka litt merkelig:Styring Multifunksjonsratt KR 1.680,- Multifunksjons Rattmontert fjernkontroll for musikkanlegg Inkluderer: [255] Sportsratt i skinn Sportsratt i skinn KR 3.050,- Sports med høydejustering og lengdejustering Skinn på girspakkule For 1.680,- får man sportsrattet og multifunksjonsratt, mens det koster 3.050,- for bare sportsrattet? Er det tilten som koster såpass mye, eller er det noe tull med prisene der? (fra finn.no) Sitter med ekstrautstyrslista fra BMW i papirformat foran meg, og utifra hva jeg forstår av den så kan man velge "Sportsratt i skinn" til 3050,- Dersom man vil ha multifunksjonsratt så koster dette 1680,- men kan kun kombineres med sportsratt i skinn, altså 1680,- + 3050,- Så BMW kunne godt ha gjort det litt mer forståelig og skrevet - "Sportsratt i skinn" til 3050,- - "Sportsratt i skinn med multifunksjon" til 4730,- Høyde-/lengdejustering har ingenting med selve rattkringla å gjøre, dette går på rattstammen og er standard på alle modeller. En annen ting med lista på Finn er at det mangler en haug med ekstrautsyr, bl.a.: - PDC kun bak - alt som har med navigasjon, stereo, mobiltelefon å gjøre - automatisk avblendbare speil (innvendig / innvendig og utvendig) - midtarmelne foran - oppbevaringspakke - tåkelys foran - lyspakke - nedfellbare nakkeputer bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå