Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
Skrevet

Jeg var og kikket på den på Lørdag men klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker den eller ikke. Tror jeg må se en med senkesett og skikkelige hjul først.

Skrevet

Hmmm. Vet ikke helt. tror det var 20-30k med innbytte, men jeg er litt usikker på hva totalsummen var på. Mener det var 100k i utstyr uten automatkassa, så da blir det vel det 120d koster med automat +ca 100k elns.

• 2 weeks later...
Skrevet

Det blir jammen fort 450-500k for en velutstyrt 120d. Tipper det blir relativt få slike her til lands.

Men dette virka litt merkelig:

Styring

Multifunksjonsratt KR 1.680,-

Multifunksjons

Rattmontert fjernkontroll for musikkanlegg

Inkluderer:

[255] Sportsratt i skinn

Sportsratt i skinn KR 3.050,-

Sports med høydejustering og lengdejustering

Skinn på girspakkule

For 1.680,- får man sportsrattet og multifunksjonsratt, mens det koster 3.050,- for bare sportsrattet? Er det tilten som koster såpass mye, eller er det noe tull med prisene der? (fra finn.no)

Skrevet

Glimende! Takk!

Det blir jammen fort 450-500k for en velutstyrt 120d. Tipper det blir relativt få slike her til lands.

Skremmende! Dessverre blir det nok ikke mange 120i/d som er loaded med utstyr her på berget med det første nei...

Men dette virka litt merkelig:

Styring

Multifunksjonsratt KR 1.680,-

Multifunksjons

Rattmontert fjernkontroll for musikkanlegg

Inkluderer:

[255] Sportsratt i skinn

Sportsratt i skinn KR 3.050,-

Sports med høydejustering og lengdejustering

Skinn på girspakkule

For 1.680,- får man sportsrattet og multifunksjonsratt, mens det koster 3.050,- for bare sportsrattet? Er det tilten som koster såpass mye, eller er det noe tull med prisene der? (fra finn.no)

Sitter med ekstrautstyrslista fra BMW i papirformat foran meg, og utifra hva jeg forstår av den så kan man velge "Sportsratt i skinn" til 3050,- Dersom man vil ha multifunksjonsratt så koster dette 1680,- men kan kun kombineres med sportsratt i skinn, altså 1680,- + 3050,- Så BMW kunne godt ha gjort det litt mer forståelig og skrevet

- "Sportsratt i skinn" til 3050,-

- "Sportsratt i skinn med multifunksjon" til 4730,-

Høyde-/lengdejustering har ingenting med selve rattkringla å gjøre, dette går på rattstammen og er standard på alle modeller.

En annen ting med lista på Finn er at det mangler en haug med ekstrautsyr, bl.a.:

- PDC kun bak

- alt som har med navigasjon, stereo, mobiltelefon å gjøre

- automatisk avblendbare speil (innvendig / innvendig og utvendig)

- midtarmelne foran

- oppbevaringspakke

- tåkelys foran

- lyspakke

- nedfellbare nakkeputer bak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...