Gå til innhold

Topas blå.

P.I.B
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har bilder av en Topas Blå E46?? Har kommet over en "ganske" billig E46 Coupe i den fargen men er usikker på hvordan den fargen ser ut. Vært fint om noen la ut noen bilder av E46 i denne fargen.... gjerne stylet. Det blir muligens bilbytte på meg nå skjønner dere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle bildene gr :) Topas blå var jo faktisk en meget pen farge da. Ser også at det går an å få E46 Coupene meget pene.

Touringen er ikke borte nei men det er faktisk ett par stykker som nylig har ringt meg for at de ville kjøpe den. Jeg har ikke annonsert den og jeg har heller ikke tenkt å selge den men hvis jeg får nok for den så selger jeg selfølgelig.

Hvis en av de skulle komme med nok penger og kjøpe Touringen så tenkte jeg at for sikrets skyld måtte se meg om etter ny bil/prosjekt. Det var da jeg kom over en rimelig 01mod E46 Coupe som var Topas Blå :

Vi får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var å så på den Topasblåe E46 Coupen jeg hadde tilbud om å kjøpe i går. Det var en meget pen bil og en meget pen farge ja. Jeg og eier/selger ble jo ikke enig om pris da. Han skulle tenke på hvor mye han kunne gå ned i pris i løpet av helgen. Jeg ville ha den ned mot 200 000,- og da ristet han litt på hodet og sa han måtte ta seg noen pils på det :lol:

I tilfellet han er villig til å selge den for ca.200 000,- så må jeg begynne å prøve å få noen seriøse kjøpere på Touringen. Jeg annonserte den kjapt på på AutoDB og har fått endel respons allerede. Problemet er at jeg vet ikke helt hva jeg skal forlange for den men har nå fått noen bud som er ganske "ok" da.....

Annonse : http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=518534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...