Kjell Arne Skrevet August 12, 2004 Share Skrevet August 12, 2004 Skal si politiet her i distriktet er flinke for tiden,en kar som har en Mitsubishi EVO 8 blei tipsa av politiet om å gjemme bilen sin,det var bestilling på den.synes det var fint gjordt av politiet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 12, 2004 Share Skrevet August 12, 2004 Det er bra de kan gjøre jobben sin og litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 kan de ikke si en dag eller no sånn ifra, når å hvor de skal ha kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet August 13, 2004 Forfatter Share Skrevet August 13, 2004 Når det gjelder kontroll så skulle jeg gjerne visst hvor de var fikk nettopp en prikk og 2800 i bot,sure penger!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 men har de ikke begynt å si i fra hvor det er kontroll nå dah, ihverfall non plasser så opplyser politiet om dt før de fåre tar en kontroll(det så jeg på tv) KJørte du fort dah kjell arne??????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 Syns politiet kunne installert gps i bilene sine sån at de som har navi kan se hvor de er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet August 13, 2004 Forfatter Share Skrevet August 13, 2004 Ja det med GPS i bilene er ikke så dumt,hvis vi hadde muligheene til å tracke de så hadde det vært glimrende. Han kom på motorsykkel bak meg og han sa at han hadde målt meg i 1,5 km.mener å huske farten var 96 i 70 sonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 Kjell Arne, hvor var det? Synes forresten ikke 2800,- var så ille hvis det var 96 i 70-sone... Og GPS i bilene, vel, noen må bare lage en liten unit som man kan klemme på under bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet August 13, 2004 Forfatter Share Skrevet August 13, 2004 Det var på strekningen Aksdal-Arsvågen hadde vært på besøk hos foredrene mine i Haugesund,nei jeg skal ikke være uenig i at 2800kr. var for mye heller litt den andre veien hadde jeg vært noen få km. mer så hadde bota blitt adskillig større + 2 prikker men uansett det er ikke gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 Jeg mener en kamerat av meg fikk 4000 eller 4500,- for 99 i 70-sone... Og det er 4-5 år siden. Bøtene har vel steget siden den gang? Han fikk også beskjed om at han var 1km/t fra at lappen røyk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet August 14, 2004 Share Skrevet August 14, 2004 Jeg hadde råflaks for et par uker siden...jeg hadde 110 i 70-sona da jeg plutselig så blålysa på bilen bak. Han stoppet meg og sa at de hadde ikke noen nøyaktig måling så jeg fikk kjøre videre uten noe bot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet August 14, 2004 Share Skrevet August 14, 2004 99 i 70 er ikke 1 vekk fra og miste lappen. I 70 sone og oppover må du overskride med 35kmt for og miste lappen. Dvs 106kmt må du ha for og miste den. Alle soner før 70 er det over 25kmt før du mister lappen, og etter 70 er det over 35kmt. Det er i allefall det jeg har oppfatta det som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 14, 2004 Share Skrevet August 14, 2004 jeg har å oppfattet det slik som joppe har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 14, 2004 Share Skrevet August 14, 2004 Er klar over at det er 35km/t, men har det vært det alltid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 14, 2004 Share Skrevet August 14, 2004 gr: det var et godt spørsmål, hmm... ikke vet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå