Gå til innhold

Ønskes kjøpt : Kjørekomputer til 91.mod 520


hypolisot
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde vert bra med en kjørekomputer i bilen, har bare den "fine" klokka.

Men har to spørsmål (kansje fire)

1: Er det ledningsnett i bilen eller er det bare i di bilene der kjørekomputer sitter i orginalt.

2: Hvor i alle verdens land og riker får en kjøpt en slik? og ikkje minst hvor mye koster den?

3: Noen her som har en til salgs?

4: Stor forskjell på stor og liten komputer?

Om noen kunne besvart mine spørsmål, spesielt spørsmål 3 og 4 hadde eg blitt meget glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ha en slik i min 318iS og trodde det var verdens enkleste sak så jeg fikk tak i en fra GS bildeler, men det viste seg å være værre.

Hadde oxo den "fine" klokka så den heiv jeg til h..... for å prøve å koble til computeren, men..... Ledningsnettet du trenger til å koble til computeren var ikke i min bil, det ligger kun i de bilene som leveres med kjørecomputer og kan ikke ettermonteres....sier de....så jeg er like langt, hvis noen andre kan hjelpe meg med dette så blir jeg glad.

Kjøpte som sagt min hos GS Bildeler og betalte 1500,-.

Forskjeller på stor og liten er ganske stor, på den lile har du meget begrenset med info (klokke i hvertfall, hehe) mens på den store har du hele pakka du trenger for å si det kort :wink: noen andre kan sikkert forklare nærmere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva den lille har, men jeg hadde den store i min 320ia. Den hadde snitthastighet, forbruk, antatte km igjen på resterende bensin, hastighetsvarsler, tripmåler, stoppeklokke, temperatur, check control (varsling av pærer som var gått, selv skiltlysene varslet den om, oljetrykk, og diverse annet teknisk), klokke/dato, startsperre (kunne legge inn firesiffers kode man måtte taste for å få startet bilen), og sikkert noen flere ting jeg ikke kommer på i farten... så hvis noen vet hva den lille har så er vi vel der. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Gjort noe mer med dette, hypolisot?

*Skal* ha noe annet enn den grusomme analoge klokka der, og siden jeg uansett trenger utetemp passer det fint med den lille utgaven. Men har en stor på hånden, og det frister jo selvfølgelig.. frykter bare at det er rimelig umulig å få til.

Den lille må vel gå ganske greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...