SIR Skrevet August 14, 2004 Share Skrevet August 14, 2004 Hei! Jeg var i danmark igår og kjøpte meg ny støtfanger, nyre delen, sidesjørt og diverse lykter hos koed 3'er til bilen min. Støtfangeren fikk ikke plass i bilen så den monterte jeg der nede, det måtte jeg gjøre selv fordi jeg ikke hadde bestillt time. Men jeg fikk låne verktøy og fikk byttet den i en fei. MEN HER ER SPØRSMÅLET: Alt ser helt kurrant ut å montere uttenom sideskjørtene. Selgeren sa att dette var orginale skjørt med klips og ikke lim, slik at det kunne monteres av og på veldig lett. Men jeg fatter ikke hvordan d skal monteres. Jeg har knipset er par bilder av sideskjørtene og monteringsutstyret. Dette er bilde av noe som sansynlivis skal ligge innom skjørtene (de svarte), selve skjørtene og monterings utstyret (klips, gummilist, og div annet) Monteringsutstyr... Litt ute av fokus, men det er noen klips. Festepropper gummilist Noen som har montert noe slik før? Bare kom med innspill og kommentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet August 17, 2004 Share Skrevet August 17, 2004 Jeg glemte å sette på både plast og gummi listen. Funker like fint uten. Man bruker bare de samme hullene som de gamle skjørtene sitter i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIR Skrevet August 18, 2004 Forfatter Share Skrevet August 18, 2004 Jeg glemte å sette på både plast og gummi listen. Funker like fint uten.Man bruker bare de samme hullene som de gamle skjørtene sitter i. Jeg har jo ingen skjørt fra før Der er kanalskjørt, men det er jo fast konstruksjon i bilen. Jeg kan knipse bilde av bilen slik du kan se hvordan det ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå